“Robimy wszystko aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej. Wysyłamy zamówienia w ciągu 48 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty. Najszybciej realizowane są zamówienia opłacone szybkim przelewem lub BLIKiem.
Na każdej stronie produktowej podajemy informację o dacie wysyłki do wybranej opcji wysyłki. To kiedy paczka dotrze do Ciebie zależy też od sposobu dostawy i formy płatności na jaką się zdecydujesz.
Produkty personalizowane (z własnym nadrukiem lub grawerem) mogą wydłużyć termin dostawy o 24 godziny, robimy jednak wszystko aby zamówienie doszło do Ciebie szybciej.
Pamiętaj! Przelew tradycyjny również opóźnia czas realizacji.”
99% przesyłek doręczana jest na drugi dzień od wysyłki. Pozostałe 1% dociera dnia kolejnego.
Swoją przesyłkę możesz śledzić na stronie internetowej przewoźnika który został przez Ciebie wybrany. Numer listu przewozowego otrzymasz mailem po nadaniu przesyłki.
“Jeśli Twoja przesyłka nie dotarła do Ciebie, możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.
Jeśli posiadasz numer listu przewozowego oznacza to, że Twoja paczka została wysłana. Skontaktuj się z wybranym przez Ciebie przewoźnikiem aby ustalić co dzieje się z Twoją paczką. Jeśli nie otrzymasz satysfakcjonującej odpowiedzi, zgłoś problem do nas.”
Jeśli Twoja przesyłka jest uszkodzona zgłoś reklamację kurierowi podczas odbioru paczki. Spisz protokół reklamacyjny przy kurierze i poproś o przekazanie go do odpowiedniego działu. Dodatkowo zrób zdjęcia uszkodzonej przesyłki i prześlij je do nas wraz ze zgłoszeniem reklamacji.
Tak, jeśli złożysz kilka zamówień i każde z nich zawiera ten sam adres dostawy prawdopodobnie wyślemy je w jednej paczce. Jeśli zależy Ci na tym aby tak się stało, daj nam znać w uwagach do zamówienia lub mailowo.
Tak, zamówienie odbierzesz pod adresem Jareniówka 163, 38-200 Jasło.
Jeśli zależy Ci aby przesyłka dotarła w konkretny dzień a wolisz złożyć zamówienie wcześniej, daj nam znać w uwagach, zostanie ona wysłana tak, aby dotarła na miejsce w odpowiednim czasie.
Jeśli chcesz aby zamówienie zostało wysłane na prezent – bezpośrednio do osoby obradowywanej, podaj jej adres w danych do wysyłki. W takim wypadku nie włożymy do środka paragonu i zostanie on wysłany do Ciebie mailowo. Każdy prezent pakujemy w taki sposób aby był bezpiecznie zapakowany, ale też wyglądał jak prezent.
Sposób dostawy możesz wybrać podczas składania zamówienia, dostępne opcje to: przesyłka kurierska, przesyłka do paczkomatu, odbiór osobisty.
Koszt dostawy uzależniony jest od wielkości przesyłki (ilości zamówionych produktów). Standardowy koszt dostawy dla jednego prezentu wynosi 15 zł.
Jeśli chcesz wysłać zamówienie za granicę dokonaj zamówienia mailowo, koniecznie podaj w nim adres pod jaki chcesz wysłać przesyłkę. Wycenimy Twoje zamówienie idywidualnie i prześlemy do Ciebie wycenę.
Cena na stronie internetowej zawiera podatek VAT. Stawka podatku VAT zależy od produktu jaki zakupiłeś i jest zgodna z aktualną tabelą opodatkowania VAT.
Nie, koszt dostawy zostanie doliczony do ceny produktu.
Dostępne formy płatności są następujące:
– za pobraniem,
– odbiór osobisty,
– kartą płatniczą,
– przelewem,
– szybka płatność.
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od daty przesyłki. Zwrotowi podlega towar w stanie niezmienionym, zgodnie z regulaminem sklepu. Jeśli chcesz dokonać zamiany produktu napisz do nas.
Jeśli otrzymana przez Ciebie przesyłka jest niezgodna z zamówieniem koniecznie daj nam o tym znać. Prześlij nam zdjęcie otrzymanego produktu, a my pokierujemy Cię dalej.
Klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Szczegóły w regulaminie.
Oferta dla biznesu dostępna jest tutaj.
Jeśli chcesz zamówić produkty których nie ma w naszej ofercie daj nam o tym znać, z pewnością przygotujemy indywidualną ofertę.
Brak wyników.
Masz pytania
Skontaktuj się z nami. Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na Twoje pytania.