loader image

Polski Podarek - Regionalne Zestawy Prezentowe 

• Masz pytania? +48 502 695 166

Brak produktów w koszyku.

Nasza oferta:

← Powrót | Sklep > Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Wybierze kategorię pytań:
Wyszukaj

Powiązane pytania:
  • Czas realizacji zamówienia
  • Czas dostawy
  • Monitorowanie przesyłki
  • Niedostarczona przesyłka
  • Doręczona przesyłka jest uszkodzona
  • Czy składając kilka zamówień mogę je otrzymać w jednej przesyłce?
  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
  • Dostawa na dany dzień
  • Dostawa na prezent
  • Sposób dostawy
  • Koszt dostawy
  • Dostawa zagraniczna
  • Czy cena zawiera VAT?
  • Czy cena zawiera koszt dostawy?
  • Jakie są dostępne formy płatności?
  • Czy mogę oddać zamówiony produkt?
  • Otrzymana przesyłka jest niezgodna z zamówieniem
  • Czy mogę oddać personalizowany produkt?
  • Oferta dla biznesu
  • Dostawa

    Czas realizacji zamówienia

    “Robimy wszystko aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej. Wysyłamy zamówienia w ciągu 48 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty. Najszybciej realizowane są zamówienia opłacone szybkim przelewem lub BLIKiem.
    Na każdej stronie produktowej podajemy informację o dacie wysyłki do wybranej opcji wysyłki. To kiedy paczka dotrze do Ciebie zależy też od sposobu dostawy i formy płatności na jaką się zdecydujesz.
    Produkty personalizowane (z własnym nadrukiem lub grawerem) mogą wydłużyć termin dostawy o 24 godziny, robimy jednak wszystko aby zamówienie doszło do Ciebie szybciej.
    Pamiętaj! Przelew tradycyjny również opóźnia czas realizacji.”

  • Dostawa

    Czas dostawy

    99% przesyłek doręczana jest na drugi dzień od wysyłki. Pozostałe 1% dociera dnia kolejnego.

  • Dostawa

    Monitorowanie przesyłki

    Swoją przesyłkę możesz śledzić na stronie internetowej przewoźnika który został przez Ciebie wybrany. Numer listu przewozowego otrzymasz mailem po nadaniu przesyłki.

  • Dostawa

    Niedostarczona przesyłka

    “Jeśli Twoja przesyłka nie dotarła do Ciebie, możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.
    Jeśli posiadasz numer listu przewozowego oznacza to, że Twoja paczka została wysłana. Skontaktuj się z wybranym przez Ciebie przewoźnikiem aby ustalić co dzieje się z Twoją paczką. Jeśli nie otrzymasz satysfakcjonującej odpowiedzi, zgłoś problem do nas.”

  • Dostawa

    Doręczona przesyłka jest uszkodzona

    Jeśli Twoja przesyłka jest uszkodzona zgłoś reklamację kurierowi podczas odbioru paczki. Spisz protokół reklamacyjny przy kurierze i poproś o przekazanie go do odpowiedniego działu. Dodatkowo zrób zdjęcia uszkodzonej przesyłki i prześlij je do nas wraz ze zgłoszeniem reklamacji.

  • Dostawa

    Czy składając kilka zamówień mogę je otrzymać w jednej przesyłce?

    Tak, jeśli złożysz kilka zamówień i każde z nich zawiera ten sam adres dostawy prawdopodobnie wyślemy je w jednej paczce. Jeśli zależy Ci na tym aby tak się stało, daj nam znać w uwagach do zamówienia lub mailowo.

  • Dostawa

    Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

    Tak, zamówienie odbierzesz pod adresem Jareniówka 163, 38-200 Jasło.

  • Dostawa

    Dostawa na dany dzień

    Jeśli zależy Ci aby przesyłka dotarła w konkretny dzień a wolisz złożyć zamówienie wcześniej, daj nam znać w uwagach, zostanie ona wysłana tak, aby dotarła na miejsce w odpowiednim czasie.

  • Dostawa

    Dostawa na prezent

    Jeśli chcesz aby zamówienie zostało wysłane na prezent – bezpośrednio do osoby obradowywanej, podaj jej adres w danych do wysyłki. W takim wypadku nie włożymy do środka paragonu i zostanie on wysłany do Ciebie mailowo. Każdy prezent pakujemy w taki sposób aby był bezpiecznie zapakowany, ale też wyglądał jak prezent.

  • Dostawa

    Sposób dostawy

    Sposób dostawy możesz wybrać podczas składania zamówienia, dostępne opcje to: przesyłka kurierska, przesyłka do paczkomatu, odbiór osobisty.

  • Dostawa

    Koszt dostawy

    Koszt dostawy uzależniony jest od wielkości przesyłki (ilości zamówionych produktów). Standardowy koszt dostawy dla jednego prezentu wynosi 15 zł.

  • Dostawa

    Dostawa zagraniczna

    Jeśli chcesz wysłać zamówienie za granicę dokonaj zamówienia mailowo, koniecznie podaj w nim adres pod jaki chcesz wysłać przesyłkę. Wycenimy Twoje zamówienie idywidualnie i prześlemy do Ciebie wycenę.

  • Płatności

    Czy cena zawiera VAT?

    Cena na stronie internetowej zawiera podatek VAT. Stawka podatku VAT zależy od produktu jaki zakupiłeś i jest zgodna z aktualną tabelą opodatkowania VAT.

  • Płatności

    Czy cena zawiera koszt dostawy?

    Nie, koszt dostawy zostanie doliczony do ceny produktu.

  • Płatności

    Jakie są dostępne formy płatności?

    Dostępne formy płatności są następujące:
    – za pobraniem,
    – odbiór osobisty,
    – kartą płatniczą,
    – przelewem,
    – szybka płatność.

  • Zwrot towaru

    Czy mogę oddać zamówiony produkt?

    Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od daty przesyłki. Zwrotowi podlega towar w stanie niezmienionym, zgodnie z regulaminem sklepu. Jeśli chcesz dokonać zamiany produktu napisz do nas.

  • Zwrot towaru

    Otrzymana przesyłka jest niezgodna z zamówieniem

    Jeśli otrzymana przez Ciebie przesyłka jest niezgodna z zamówieniem koniecznie daj nam o tym znać. Prześlij nam zdjęcie otrzymanego produktu, a my pokierujemy Cię dalej.

  • Zwrot towaru

    Czy mogę oddać personalizowany produkt?

    Klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Szczegóły w regulaminie.

  • Oferta dla biznesu

    Oferta dla biznesu

    Oferta dla biznesu dostępna jest tutaj.
    Jeśli chcesz zamówić produkty których nie ma w naszej ofercie daj nam o tym znać, z pewnością przygotujemy indywidualną ofertę.

  • Brak wyników.

Masz pytania

Skontaktuj się z nami. Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na Twoje pytania.